Tinta Kata Sang Puteri

Tiada yang indah pada ibu bapa selain anak-anak yang soleh...
TIada yang lebih bahagia pada seorang suami selain seorang isteri yang solehah...
dan tiada yang lebih bernilai pada Allah selain hambanya yang soleh :)

Friday, December 31, 2010

Welcome 2011




Esok.....
tahun baru bermula.
sume org pakat duk wish hepi new year kat facebook.
hepi new year sana...hepi new year sini.



aku...????



ntah.
malas la.
no point pon wish kat facebook.
setakat nak bg org komen je kan.
biarlah.


bercakap tentang tahun baru....
wellll.....setiap org mesti ade azam baru.
nak tingkatkan prestasi....
nak kawin....
y da kawin lak...nak ada anak...
y dh ade anak...nak tambah anak lagi...
macam2 azam la y dipasang lam kepala tu...
malam ni pakat pasang azam baru la....di ambang tahun baru.
kat kawasan2 tertentu...mesti ramai org berkumpul....
kononnye nak sambut tahun baru.
mesti banyak maksiat lahir pada malam ni kan.
ntah.





aku...????


apa azam tahun baruku...???

aku x pernah berazam pon sebenarnya.
aku x pernah plan apa2 lam idupku.
aku ikuuuuutttt je.
aku buat je apa y patut.
nak plan2...tkt x jadi.
nak kawin...????
lom sampai jodoh.
ingat nak kawin thn ni...tp x kawin jugak.
tahun depan....???
ntah.
xtau.
ikutlah.




asalkan setiap tahun...
aku buat y terbaikkkk.....sudahhhh
buatlah apa pon asal y terbaik.
keje da ade.
kete da ade.




cukuplah setakat ni.
doa2 kanlah aku jumpa jodoh tahun ni ye.
tu je y mampu aku buat.
BERDOA....dan terus BERDOA.....



Cuma setiap hari aku berazam semoga aku semakin dekat ngan DIA.
dan semoga DIA tidak akan lupakan aku.
tidak kira susah @ senang....aku sentiasa ada DIA



apapon



SELAMAT TAHUN BARU 2011......
Semoga tahun baru ini....hidup kte sume semakin diberkati....
AMIN......

4 comments:

  1. selamat tahun baru jugak,baru la sgt..tak de beza sgt pun.semoga rezeki kita makin bertmbah2 tahun ini.Amin..

    ReplyDelete
  2. baru la tu....insya allah....rezeki makin bertambah....miss u :)

    ReplyDelete
  3. sedihpn ada bc luahn ht mu ni sue..especially bab jodoh.sabar ye.doa byk2..kat pmint tu ramai yg bujang..mana tau kot sangkut.akupn bujang 3 lg hehe

    ReplyDelete
  4. anonymous: sape nih..??? mcm xknl jekkk

    ReplyDelete