Tinta Kata Sang Puteri

Tiada yang indah pada ibu bapa selain anak-anak yang soleh...
TIada yang lebih bahagia pada seorang suami selain seorang isteri yang solehah...
dan tiada yang lebih bernilai pada Allah selain hambanya yang soleh :)

Tuesday, January 10, 2012

jika benar aku bersalah...



bagaimana harus kumula...
kate Jamal Abdillah.

rasa nak bagi baca surat sekeping yang dijumpai dalam botol dari dalam sungai yang dihantar dari jauh...
fuhhh...lelah bace. pengirim dia sek² chipmunk gak la...



ke hadapan SIMON yang dirindui.

apa khabar..??
harap² segor megor..kemama lagi.

simon,
masihkah awak ingat kat saya ni..??
kita pernah tido se'toto' dulu, awak penah buat air milo ke saya...sedap!

kali terakhir kita jumpa...beberapa tahun lalu.
dah lame kan.
tapi dulu...awak selalu col saya.
sesekali...saya pon sms awak. saya kan x suke col. (jimat kredit + kedekut taik idung masin)

tapi...kebelakangan ni awak dah menjauh.
saya pernah col....tapi x dapat.
lepas saya send besday present...awak terus menyepi.
apatah lagi untuk ucapan terima kasih.
tq pon tak apa.
tapi ...saya bukan harapkan itu pun.
yang penting awak hepi.
sebab saya tak pernah bagi awak apa² hadiah pon sebelum ni.
(ke ada....???)...tak kesahlah.

tapi....awak terus diam.
saya pon xtau sama ada parcel tu dah sampai ke belum.
adakah hadiah itu satu kesalahan untuk awak...???

entah.
saya pun tak tahu.
mungkin saya ada buat salah.


jika benar saya bersalah...
saya mohon...maafkan saya.
saya sentiasa tengok awak dari jauh.
tau jugaklah cerita awak sikit².
itu dah memadai.
jika awak rindukan saya....sms la.
tak nak col pon takpe.
saya masih pakai no. lame.


kalau benar...awak tak mahu lagi saya tahu pasal awak....
saya mengerti.
mungkin persahabatan jarak jauh tidak lagi mampu dijalinkan.


ketahuilah....

saya sentiasa mendoakan awak.
semoga awak sentiasa dalam barakah-Nya
dan menemui kebahagian suatu hari nanti...walaupun tanpa saya.

kasih sayang saya tetap ada untuk awak
sebab awak pernah menyayangi saya.


yang benar,
the chubby motti notti -TEADORE


p/s : saya hanya berkawan pada orang yang nak berkawan dengan saya.
yang tak nak..??? xpe :-(

No comments:

Post a Comment