Tinta Kata Sang Puteri

Tiada yang indah pada ibu bapa selain anak-anak yang soleh...
TIada yang lebih bahagia pada seorang suami selain seorang isteri yang solehah...
dan tiada yang lebih bernilai pada Allah selain hambanya yang soleh :)

Saturday, May 1, 2010

Jalan2....






Dah lama xgie jalan mana2.
Seronok gok skali skala gie jalan ni.
jumaat bru ni...aku n family gie cameron highlands.
bpe family ntah. 5 biji kete. aku bwk viva, abg ipar bwk prado, adik dia, myvi ngan geng dia..sorang g adik abg ipar bwk iswara.
peh...masa gie..jalan teruk giler. abih kete aku. dahlah besau skali...
lalu kut tasik kenyir...jalan x cun lagi la.




sampai sana...malam. kul bpe ntah aku x ingat. bertolak awal pagi...sampai malam. yelah jap brentu, jap2 brenti. tp xpe la...konvoi kan...memang gitu.
kitorang menginap di Desa Authrium.
Aku ngan family kakak aku...satu rumah. orang lain rumah lain.




petang tu...kitorang jalan kat pasar malam. beli mcm2 la. makanan tuk dinner skali.















ni kakak2 n abg2 ipar aku
















ni anak2 sdara aku



ni ada gmbar tuk tatapan korang...layanssss






























































No comments:

Post a Comment