Tinta Kata Sang Puteri

Tiada yang indah pada ibu bapa selain anak-anak yang soleh...
TIada yang lebih bahagia pada seorang suami selain seorang isteri yang solehah...
dan tiada yang lebih bernilai pada Allah selain hambanya yang soleh :)

Sunday, June 12, 2011

Welcome June.... (",)







Assalamualaikum.....

Ceh...tetiba bagi salam lak ari ni.
oklah tu...
berubah tuk lebih baik kan...


Selamat datang ke bulan Jun.

Tau ke apa yang ada pada bulan Jun ni....???

Pada bulan nilah seorang ibu telah berhempas pulas tuk melahirkan seorang srikandi...
yang pada hari ini sangat comel dan cute....hik hik hik.. (perasan sikit pe salahnye...)

Hepi bufday to me....



Actually .....
hari ini hari yang elok untuk aku sambut hari ibu sebenarnya...
sebab....
hari ini aku telah berjaya dilahirkan ke dunia ini...
terima kasih Tuhan...
terima kasih ibu......


tapi...
memandangkan ibuku sudah tiada di sisiku...
aku tetap menyambutnya...
dengan menghadiahkan al-fatihah untuknya....
kerana beliau tetap di hatiku....



oklah.
xmo sedey².....

pape pon...
bulan ni tuk kaum bapa juga.

bila ya...???
tak kisahlah....
yang penting...
Selamat Hari Bapa...
untuk insan jejaka yang pernah dan sedang dan akan bergelar bapa...
terutama ayahku sendiri...
kerana berjaya mendidikku menjadi seorang insan yang boleh dikagumi ...
Insya Allah...




tuk kawan²...
thanks a lot kerana tidak pernah menyesal mengenaliku...
Insya Allah...ade rezeki....doakan aku tuk bertemu jodohku...

AMIN.......




p/s : ada kawan² yang tarikh bufday sama ngan aku tak..??? kte celebrate same ye... :-)

No comments:

Post a Comment