Tinta Kata Sang Puteri

Tiada yang indah pada ibu bapa selain anak-anak yang soleh...
TIada yang lebih bahagia pada seorang suami selain seorang isteri yang solehah...
dan tiada yang lebih bernilai pada Allah selain hambanya yang soleh :)

Friday, July 30, 2010

hargai kasih sayang untukmu....

duhai kasih....

penat kami menabur sayang......kepadamu....
penat hati ini memujuk sendiri kerana rajukanmu....
letih jiwa ini menanggung rindu mengenangmu.....


tidakkah kau terasa akan secebis hati ini untukmu.....???
kau marah tatkala aku melanggar sedikit peraturanmu...
kau sakit hati tatkala aku terlupa memberitahu kepergianku ke mana2.....

kau tidak mengizinkan aku keluar tatkala hari sudah lewat...
walaupun aku ingin menemani sahabatku....
kau dihambati rasa cemburu tatkala aku bergurau bersama teman2ku...


sayang...
apa lah kiranya kau memberi sedikit kebebasan kepadaku...
selagi aku menjaga batas2ku....
selagi aku masih memiliki hatimu....
selagi aku masih menyayangimu....


tanpa rasa marah....
tanpa rasa dendam...

aku akan bahagia mendengar suaramu...
saatku aku keletihan dengan kerjaku....
saatku aku penat dengan keadaan sekelilingku....


duhai kekasihku....
tolong fahami aku....
hanya dikau yang kuharapkan...
untuk mene
mani sepanjang hayatku....



khas untuk sahabatku....
dari teman sepanjang hayatmu.....

No comments:

Post a Comment