Tinta Kata Sang Puteri

Tiada yang indah pada ibu bapa selain anak-anak yang soleh...
TIada yang lebih bahagia pada seorang suami selain seorang isteri yang solehah...
dan tiada yang lebih bernilai pada Allah selain hambanya yang soleh :)

Tuesday, April 20, 2010

Dapat Kerja Baru

Assalamualaikum. lama x dengor citer. chat ke blake??? bagus...bagus...

Aku?? macam nilah... pagi2 gie keje. petang balik keje. malam ..tido.


tapi... skarang aku dah dapat keje baru. gaji...ntah. aku x kira lak.
keje apa??? hehehe



tarang!!!! skarang ni asal malam je keje aku goreng keropok keping. packing singgit2. pagi2 lak aku goreng karipap segera. sebiji 40 sen tapi kalau singgit...3 biji. murah x??? ok r kan....

kalau korang nak tempah karipap segera pun boleh...

inti daging/ikan. sebungkus...4.oo je.
keropok lak...sekilo 16.00
aku x jual mahal2. murah je aku kasi. barang baik nih.



sempat lagi promosi tu....
nything..call me

No comments:

Post a Comment