Tinta Kata Sang Puteri

Tiada yang indah pada ibu bapa selain anak-anak yang soleh...
TIada yang lebih bahagia pada seorang suami selain seorang isteri yang solehah...
dan tiada yang lebih bernilai pada Allah selain hambanya yang soleh :)

Saturday, March 13, 2010

Introduce Myself

Salam. Nama aku...mmmm panggil princess_w dahlah.
Umo...mmm muda gi.. Dah keje. Dulu study x tinggi ngat...gayat.
Maleh aku nak sambung2 nih. Bkn bijak cam orang lain. Aku ni anak yatim piatu + piata (x beribu x berbapa n x berharta).
Keje... gomen.. bolehlah.
Lepas bayar kete bulan2, mkn, top up, simpan ckit2.
Kawen??? Nantilah. Ada ke org nak kat mala'un cam aku nih. Risau gak aku kat lelaki bertuah yg akan jadi soulmate aku nanti.Hehehe.
Insya Allah, ada jodoh, aku kawen. Ngan sape?? Tunggu....

Aku ni blogger baru...hihihi.X reti nak membebel. Just for sharing what of in my heart. Nama pon tinta tertak hati...kan... Ok lah. Jumpa agi. Choww...

Ni baby aku..Dia pon masuk pengakap gak. Giler glamer gak..cam mummy dia.Ahakss

No comments:

Post a Comment